مدیریت فروشگاه
آموزش مشاوره تحقیق و اجرای کلیه امور فروش و فروشگاهی 
قالب انجمن
لینک های مفید

طراحی فروشگاه معماری و دکوراسیون فروشگاه


[ دوشنبه ششم خرداد 1392 ] [ 23:17 ] [ تیم مرچندایزینگ سمپلینگ چیدمان فروش ]

اهمیت و ضرورت مرچندایزینگ محصولات مختلف

اهمیت و ضرورت مرچندایزینگ محصولات میهن

اهمیت و ضرورت مرچندایزینگ محصولات کاله

نقش مرچندایزینگ و بازارپردازی در محصولات نوشیدنی

صنایعی که بازارپردازی و مرچندایزینگ و سمپلنیگ نقش بسیار مهمی دارد

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت آرد و غلات و مواد نشاسته ای، برنج و ماکارونی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت چاشنی ها

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت خشکبار، حبوبات و تنقلات

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت شیرینی و شکلات

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت غای کودک و تنقلات

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت فراورده های لبنی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت نوشیدنی ها، کنسانتره و اسانس

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت کشت و صنعت، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت فراورده های گوشتی، کنسرو، غذای آماده و نیمه آماده

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت ماشین آلات و صنعت چاپ و بسته بندی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت مواد روغنی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت پخش و توزیع مواد غذایی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت سرویس عمومی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت رستوران ها و فست فودها

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت مجله تغذیه و سلامت

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه ٢۸ اردیبهشت ،۱۳٩٢ ] [ ٢:۱٧ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

برچسب‌ها: بازارپردازی و مرچندایزینگ در صنعت نوشیدنی ها, کنسانتره و اسانس
[ دوشنبه ششم خرداد 1392 ] [ 23:15 ] [ تیم مرچندایزینگ سمپلینگ چیدمان فروش ]

علی خویه   www.khooyeh.com مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای  

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مدرس دانشگاه

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

برخی از مراحل راه اندازی و است
ادامه مطلب
[ دوشنبه ششم خرداد 1392 ] [ 23:14 ] [ تیم مرچندایزینگ سمپلینگ چیدمان فروش ]
بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ در صنعت غذایی، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش   merchandising مواد غذایی

بازارپردازی، مرچندایزینگ، چیدمان فروش و فروشگاه

 

بازارپردازی، مرچندایزینگ، چیدمان فروش و فروشگاه

صنایع غذایی بهکاران وطن (تولید اسنک و ذرت حجیم شده) ۱

(021) 22924429~30

(021) 22924429~30

 -  -منطقه 03 - میرداماد - خ. 12 بهمن - ک. 22 بهمن - پ. 15 - ط. سوم

مدیریت فروشگاه، چیدمان فروش، مهندسی فروش، روانشناسی فروشگاه

مدیریت فروشگاه، چیدمان فروش، مهندسی فروش، روانشناسی فروشگاه

چیدمان فروشگاه مدیریت فروشگاه فروشگاه مداری
http://chainstores.persianblog.ir/
مرچندایزینگ سمپلنیگ چیدمان فروش

مدیریت فروشگاه چیدمان فروشگاه مهندسی فروشگاه معماری فروشگاه بازاریابی فروشگاه

 

برچسب‌ها: مدیریت فروشگاه زنجیره ای, معماری فروشگاه زنجیره ای, مشتری یابی و بازاریابی فروشگاه زنجیره ای, چیدمان فروشگاه زنجیره ای, برنامه ریزی فروشگاه زنجیره ای, استراتژی فروشگاه زنجیره ای

 

بازارپردازی، مرچندایزینگ، چیدمان فروش و فروشگاه  فرآورده های غذایی سمیه ۲

(021) 6543260~2

 -  - شهریار - شهرک صنعتی صفادشت - بلوار اردیبهشت - نبش خیابان دوم - پ. 212

 

بازارپردازی، مرچندایزینگ، چیدمان فروش و فروشگاه  شرکت صنایع غذایی سپاس مهر (اسنک جیم جیم) ۳

(021) 766242

(021) 754091

 -  -منطقه 07 - بهشتی (عباس آباد) - روبروی پمپ بنزین پاکستان - ک. نیریزی - پ. 7


برچسب‌ها: بازارپردازی, مرچندایزینگ, چیدمان فروش و فروشگاه
ادامه مطلب
[ دوشنبه ششم خرداد 1392 ] [ 23:2 ] [ تیم مرچندایزینگ سمپلینگ چیدمان فروش ]

بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ در صنعت غذایی، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش مواد غذایی

 

بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ آب معدنی واتا

 

برگرفته شده از دیار سبلان

http://www.vata.ir |

بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ اروم نارین

تولید کننده انواع آبمیوه و کنستانتره

http://www.sarouneh.com |

بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ تکدانه

تولید و ارائه انواع آبمیوه و نوشیدنی

http://www.takdanehco.com |

، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش زمزم ایران

تولید نوشابه های گازدار

http://www.zamzamgroup.com |

، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش شرکت آب معدنی پارس

تولید و ارائه آب معدنی پارس

http://www.pars-waters.com |

، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش شرکت تولیدی ارم نوش

تولید کننده نوشابه

http://www.eramnoush.ir |

، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش شرکت شهدآب

تولیدکننده انواع کنسانتره و آبمیوه

http://www.shahdaab.com |

مرچندایزینگ و سمپلینگ شهد ایران

تولید لفافه های چند لایه جهت صنایع غذایی، پوره، تولید انواع آبمیوه، پوره میوه، کنستانتره میوه، رب گوجه فرنگی

http://www.shahdiran.ir |

مرچندایزینگ و سمپلینگ عالیفرد - شیوا

تولید انواع شربت و آبمیوه با نام تجاری سن ایچ، تولید انواع پاستیل، محصولات هوادهی شده، پودر ژله

http://www.alifard.com |

مرچندایزینگ و سمپلینگ گروه تولیدی اب معدنی کوهرنگ

تولید کننده آب معدنی، نوشابه و ...

http://www.koohrangwater.com |

مرچندایزینگ و سمپلینگ مجتمع صنایع غذایی اصفهان آیدا بین الملل

تولید کننده رب گوجه فرنگی و پوره میوه جات به صورت اسپتیک، آب معدنی

http://www.aidafoodco.com |


برچسب‌ها: بازارپردازی, مرچندایزینگ و سمپلینگ در صنعت غذایی, چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش مواد غذایی

برچسب‌ها: تحقیقات بازارپردازی و مرچندایزینگ merchandising, ۱
+ نوشته شده در سه شنبه هفتم خرداد 1392ساعت 16:5 توسط گروه آموزش مشاوره تحقیق و اجرا | نظر بدهید

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

مدیریت و چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه، طراحی نصب و استق

http://merchandising.persianblog.ir/

http://merchandise.persianblog.ir/

http://merchandising.blogfa.com/

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت و چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه، طراحی نصب و استقرار تیم بازارپردازی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم مدیریت فروش حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه

-    اصول مدیریت فروشگاه و فروشگاه مداری

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه و چیدمان فروش

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی در فروش

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه

-    بازاریابی و فروش  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت فروش حرفه ای

-    اصول و تفکر مشتری مداری و فروشگاه مداری

اصول چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه

-    مهارت کنترل نور فضا محیط

-    مهارت استفاده از ابزارهای چیدمان

وظایف مرچندایزر

مهارت های مرچندایزرها

وظایف بازارپردازان

-    مهارت قفسه بندی و چیدمان اجناس

-    مهارت نمایش اجناس به مشتریان

-    مهارت نمایش محصول برای مشتریان مختلف

-    مهارت استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در فروشگاه

-    مهارت های رفتاری چیدمان فروش

-    مهارت بازی با چاشنی های فروش

-    مهارت کاربردهای گرافیک فروشگاهیمهارتهای مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای

-    مهارتهای ایجاد انگیزه در کارکنان و روش های آن

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه و چیدمان فروش

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش

-    مهارت مدیریت مشتریان فروشگاه

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان فروشگاه

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت های رفتاری در چیدمان فروش

-    مهارت چانه زنی حرفه ای در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه

-    مهارت های ارایه پروموشن

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری

-    مهارت بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه

-    مهارت ایجاد تعادل، تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه

-    معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها

-    مهارت وفادارسازی مشتریان

-    مهارت ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان

-    مهارت برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان

-    مهارت گروه بندی فروشگاه

-    مهارت پیکر بندی فروشگاه و غرفه

-    مهارت مرچندایزینگ و سمپلینگ

-    کایزن پوکا یوکه شش سیگما فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش در محل مورد نظر

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

http://merchandising.persianblog.ir/

http://merchandise.persianblog.ir/

http://merchandising.blogfa.com/

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران سمینارهای بین المللی

سخنران برتر در چندین همایش بین المللی

مولف و مترجم 11  عنوان کتاب تخصصی کاربردی و منبع تدریس در دانشگاه ها

مولف و مترجم کتابهای پرفروش مدیریت فروشگاه چیدمان فروش  تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . .

 

 


برچسب‌ها: مدیریت و چیدمان فروش, مرچندایزینگ, بازارپردازی, چیدمان فروشگاه, طراحی نصب و استق
+ نوشته شده در سه شنبه هفتم خرداد 1392ساعت 16:4 توسط گروه آموزش مشاوره تحقیق و اجرا | نظر بدهید

نویسنده: مدرسه بازاریابی ایران مرکز تحقیقات بازاریابی ایران - دوشنبه ۶ خرداد ،۱۳٩٢

کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش علی خویه

روشهای برقراری ارتباط با مشتریان :

1)      ارتباطات غیر شخصی با هزینه ( تبلیغات  ، فضای فروشگاه زنجیره ای ، وب سایت ، محرکهای فروش)

2)      ارتباطات انسانی با هزینه ( پرسنل فروش ، ایمیل )

3)      ارتباطات انسانی بی هزینه ( محاوره های دهان به دهان )

4)      ارتباطات غیر شخصی کم هزینه ( ارتباط عمومی)

1-   ارتباطات غیر شخصی با هزینه :

ارتباطات غیر شخصی با هزینه شامل(تبلیغات ، فضای فروشگاه زنجیره ای ، وب سایت ، محرکهای فروش و.....) می باشد

ü     تبلیغات : یکی از روشهای ارتباطات با هزینه است که تاثیر مناسبی در جذب مشتریان نسبت به فروشگاه زنجیره ای دارد که معمولا از طریق( رادیو ، تلویزیون ، روزنامه ، بیلبورد و.......) صورت می گیرد .

             فروشگاه زنجیره ای های زنجیره ای معمولا بین 3تا 5 درصد از درآمد خود را صرف هزینه های تبلیغاتی می کنند

ü     محرکهای فروش: یک ارزش افزوده برای مشتری محسوب می شود که او را برای بازدید و خرید از فروشگاه زنجیره ای ترغیب می نماید. مانند ( بن کالا، کوپن ، جوایز ، برگزاری مسابقه ) که برخی از تامین  کنندگان کالا به منظور جلوگیری از استوک و ماندگاری بیش از حد کالاهایشان در فروشگاهها ، اقدام به توزیع بن خرید کالاهای خود می نمایند .

استفاده از محرکها و انگیزه های فروش به طور معمول در کوتاه مدت موثر است ، استفاده از چنین روشی در دراز مدت ، تاثیر قابل ملاحظه ای در جذب مشتریان نخواهد داشت ؛ زیرا فروشگاه زنجیره ای عامل جذب کننده نیست و مشتریان صرفا به خاطر کالای مورد نظر و استفاده از ارزش افزوده مازاد جذب فروشگاه زنجیره ای میشوند  اما متاسفانه مدیران فروشگاهها به دلیل اثر گذار سریع چنین روشی ، از اجرا و تدوین برنامه های جایگزین و مزیت های بلند مدت غافل می شوند که پس از مدتی چنین فروشگاههای دچار مشکل می گردد

ü     نمایش و نحوه عرضه کالا در فروشگاه زنجیره ای : این روش نیز از روشهای بسیار موثر در ارتباط با مشتریان و جذب آنها در فروشگاههاست ، تحقیقات گسترده نیز نشان میدهد که یکی از مهمترین عوامل جذب مشتریان در فروشگاه زنجیره ای ، جذابیت فروشگاه زنجیره ای و شیوه نمایش کالاهاست

ü     فضای داخلی فروشگاه زنجیره ای : نیز از دیگر روشهای غیر شخصی با هزینه است که شامل ( روشنایی ، درجه حرارت ، صدا و موزیک ، ویترین ، قفسه ها و لاین ها و ......)

2-   ارتباطات انسانی باهزینه :

ü     پرسنل فروش در فروشگاه زنجیره ای : از اصلی ترین عناصر ارتباطات انسانی هزینه دار با مشتریان است  پرسنل فروش و فروشنده ها در فروشگاهها ، اصولا به عنوان دستیار وهمکار مشتریان محسوب می شوند و در این فرآیند ارتباطی ، بسیار موثر واقع شده و اطلاعات مورد نیاز مشتریان را رودر رو و چهره به چهره به آنان منتقل می کنند

ü     E-mali : یکی دیگر از روشهای انسانی با هزینه است که فروشگاههای زنجیره ای الکترونیکی با استفاده از آن ( لیست کالاهای جدید – فهرست قیمتها – حتی فاکتور – و سفارشات مشتریان ) را دریافت و ارسال مینمایند .

3-   ارتباطات غیر شخصی کم هزینه :

         اصلی ترین روشها برای ایجاد ارتباطات غیر شخصی کم هزینه با مشتریان ، استفاده از تبلیغات عمومی در                  ( سطح شهر، کتابهای زرد ، کاتالوگها ، استادیوم های ورزشی ، اتوبوسها ی شرکت واحد و ..............) است که در ایران ، استفاده از چنین روشهایی متداول می باشد . اما نسبت به سایر کشورها جزء روشهای کم هزینه تلقی         نمی شود

4-   ارتباطات انسانی بی هزینه :

در نهایت یکی از روشهای مناسب و موثر در ایجاد ارتباط با مشتریان و جذب آنان در فروشگاهها صحبت ها ، گفتگوها و نقل قول هایی است که در باره فروشگاهها صورت می گیرد . معمولا ارتباطات محاوره ای با ( دوستان ، اقوام ، آشنایان و ......) می تواند جاذب یا دافع فروشگاه زنجیره ای باشد .

[ ۱۳٩۱/۶/٢۸ ] [ ۱:۵۱ ‎ب.ظ ] [ مشاور بازاریابی www.khooyeh.com ]
[ ۱۳٩٢/٥/٧ ] [ ۱:٢٠ ‎ق.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره انجمن

گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا برنامه ها سیستم ها و پروژه های مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات برند خلاقیت ارتباطات www. www.alikhooyeh.blogfa.com معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی ....... www.khooyeh.ir 2- فهیمه احمدی،کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت تماس با ما: www. www.khooyeh.ir 09122991608 09372991608 khooyehali@yahoo.com khooyeh@gmail.com www.marketingschool.blogfa.com marketingmanagement.persianblog.ir www.saleschool.persianblog.ir www.storemanagement.persianblog.ir www.marketingschool.persianblog.ir گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و ... سوابق گروه: ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....- مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی، تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش و بازاریابی ، به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان، بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا، روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش - تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش.... مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. ............................................ این وب سایت آماده درج مطالب شما می باشد لطفا مطالب خود را جهت درج در وب سایت ارسال فرمایید....................
موضوعات وب
صفحات دیگر