همایش های بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و مذاکره

دوره های آموزشی فروشگاه های زنجیره ای

علی خویه ، مشاور و مجری فروشگاه، هایپر مارکت، چیدمان فروش و مهندسی فروش توسط تیم علی خویه، بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش در ایران، عضو انجمن های ملی و بین المللی کشور، مشاور فروشگاه های معتبر کشور،

استقرار فروشگاه زنجیره ای در زمینه های مواد غذایی پوشاک لوازم خانگی هایپر و ....

اجرای پروژه چیدمان فروش

آموزش چیدمان فروش مرچندایزینگ و فروشگاه داری برای فروشگاه های معتبر کشور

ارتقا فروش و پیشبرد فروش

طراحی جشنواره های فروش برای فروشگاه های معتبر کشور

دوره های آموزشی فروشگاه های زنجیره ای

طراحی فروشگاه معماری و دکوراسیون فروشگاه

طراحی فروشگاه معماری و دکوراسیون فروشگاه


[ دوشنبه ششم خرداد 1392 ] [ 23:17 ] [ تیم مرچندایزینگ سمپلینگ چیدمان فروش ]

اهمیت و ضرورت مرچندایزینگ محصولات مختلف

اهمیت و ضرورت مرچندایزینگ محصولات میهن

اهمیت و ضرورت مرچندایزینگ محصولات کاله

نقش مرچندایزینگ و بازارپردازی در محصولات نوشیدنی

صنایعی که بازارپردازی و مرچندایزینگ و سمپلنیگ نقش بسیار مهمی دارد

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت آرد و غلات و مواد نشاسته ای، برنج و ماکارونی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت چاشنی ها

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت خشکبار، حبوبات و تنقلات

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت شیرینی و شکلات

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت غای کودک و تنقلات

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت فراورده های لبنی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت نوشیدنی ها، کنسانتره و اسانس

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت کشت و صنعت، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت فراورده های گوشتی، کنسرو، غذای آماده و نیمه آماده

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت ماشین آلات و صنعت چاپ و بسته بندی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت مواد روغنی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت پخش و توزیع مواد غذایی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت سرویس عمومی

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت رستوران ها و فست فودها

بازارپردازی و مرچندایزینگ  در صنعت مجله تغذیه و سلامت

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه ٢۸ اردیبهشت ،۱۳٩٢ ] [ ٢:۱٧ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

برچسب‌ها: بازارپردازی و مرچندایزینگ در صنعت نوشیدنی ها, کنسانتره و اسانس
[ دوشنبه ششم خرداد 1392 ] [ 23:15 ] [ تیم مرچندایزینگ سمپلینگ چیدمان فروش ]

علی خویه   www.khooyeh.com مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای  

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مدرس دانشگاه

با بیش از 10 سال تجربه اجرایی

برخی از مراحل راه اندازی و است
ادامه مطلب
[ دوشنبه ششم خرداد 1392 ] [ 23:14 ] [ تیم مرچندایزینگ سمپلینگ چیدمان فروش ]
بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ در صنعت غذایی، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش   merchandising مواد غذایی

بازارپردازی، مرچندایزینگ، چیدمان فروش و فروشگاه

 

بازارپردازی، مرچندایزینگ، چیدمان فروش و فروشگاه

صنایع غذایی بهکاران وطن (تولید اسنک و ذرت حجیم شده) ۱

(021) 22924429~30

(021) 22924429~30

 -  -منطقه 03 - میرداماد - خ. 12 بهمن - ک. 22 بهمن - پ. 15 - ط. سوم

مدیریت فروشگاه، چیدمان فروش، مهندسی فروش، روانشناسی فروشگاه

مدیریت فروشگاه، چیدمان فروش، مهندسی فروش، روانشناسی فروشگاه

چیدمان فروشگاه مدیریت فروشگاه فروشگاه مداری
http://chainstores.persianblog.ir/
مرچندایزینگ سمپلنیگ چیدمان فروش

مدیریت فروشگاه چیدمان فروشگاه مهندسی فروشگاه معماری فروشگاه بازاریابی فروشگاه

 

برچسب‌ها: مدیریت فروشگاه زنجیره ای, معماری فروشگاه زنجیره ای, مشتری یابی و بازاریابی فروشگاه زنجیره ای, چیدمان فروشگاه زنجیره ای, برنامه ریزی فروشگاه زنجیره ای, استراتژی فروشگاه زنجیره ای

 

بازارپردازی، مرچندایزینگ، چیدمان فروش و فروشگاه  فرآورده های غذایی سمیه ۲

(021) 6543260~2

 -  - شهریار - شهرک صنعتی صفادشت - بلوار اردیبهشت - نبش خیابان دوم - پ. 212

 

بازارپردازی، مرچندایزینگ، چیدمان فروش و فروشگاه  شرکت صنایع غذایی سپاس مهر (اسنک جیم جیم) ۳

(021) 766242

(021) 754091

 -  -منطقه 07 - بهشتی (عباس آباد) - روبروی پمپ بنزین پاکستان - ک. نیریزی - پ. 7


برچسب‌ها: بازارپردازی, مرچندایزینگ, چیدمان فروش و فروشگاه
ادامه مطلب
[ دوشنبه ششم خرداد 1392 ] [ 23:2 ] [ تیم مرچندایزینگ سمپلینگ چیدمان فروش ]

بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ در صنعت غذایی، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش مواد غذایی

 

بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ آب معدنی واتا

 

برگرفته شده از دیار سبلان

http://www.vata.ir |

بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ اروم نارین

تولید کننده انواع آبمیوه و کنستانتره

http://www.sarouneh.com |

بازارپردازی، مرچندایزینگ و سمپلینگ تکدانه

تولید و ارائه انواع آبمیوه و نوشیدنی

http://www.takdanehco.com |

، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش زمزم ایران

تولید نوشابه های گازدار

http://www.zamzamgroup.com |

، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش شرکت آب معدنی پارس

تولید و ارائه آب معدنی پارس

http://www.pars-waters.com |

، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش شرکت تولیدی ارم نوش

تولید کننده نوشابه

http://www.eramnoush.ir |

، چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش شرکت شهدآب

تولیدکننده انواع کنسانتره و آبمیوه

http://www.shahdaab.com |

مرچندایزینگ و سمپلینگ شهد ایران

تولید لفافه های چند لایه جهت صنایع غذایی، پوره، تولید انواع آبمیوه، پوره میوه، کنستانتره میوه، رب گوجه فرنگی

http://www.shahdiran.ir |

مرچندایزینگ و سمپلینگ عالیفرد - شیوا

تولید انواع شربت و آبمیوه با نام تجاری سن ایچ، تولید انواع پاستیل، محصولات هوادهی شده، پودر ژله

http://www.alifard.com |

مرچندایزینگ و سمپلینگ گروه تولیدی اب معدنی کوهرنگ

تولید کننده آب معدنی، نوشابه و ...

http://www.koohrangwater.com |

مرچندایزینگ و سمپلینگ مجتمع صنایع غذایی اصفهان آیدا بین الملل

تولید کننده رب گوجه فرنگی و پوره میوه جات به صورت اسپتیک، آب معدنی

http://www.aidafoodco.com |


برچسب‌ها: بازارپردازی, مرچندایزینگ و سمپلینگ در صنعت غذایی, چیدمان فروشگاه و چیدمان فروش مواد غذایی

برچسب‌ها: تحقیقات بازارپردازی و مرچندایزینگ merchandising, ۱
+ نوشته شده در سه شنبه هفتم خرداد 1392ساعت 16:5 توسط گروه آموزش مشاوره تحقیق و اجرا | نظر بدهید

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

مدیریت و چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه، طراحی نصب و استق

http://merchandising.persianblog.ir/

http://merchandise.persianblog.ir/

http://merchandising.blogfa.com/

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت و چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه، طراحی نصب و استقرار تیم بازارپردازی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم مدیریت فروش حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه

-    اصول مدیریت فروشگاه و فروشگاه مداری

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه و چیدمان فروش

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی در فروش

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه

-    بازاریابی و فروش  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت فروش حرفه ای

-    اصول و تفکر مشتری مداری و فروشگاه مداری

اصول چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه

-    مهارت کنترل نور فضا محیط

-    مهارت استفاده از ابزارهای چیدمان

وظایف مرچندایزر

مهارت های مرچندایزرها

وظایف بازارپردازان

-    مهارت قفسه بندی و چیدمان اجناس

-    مهارت نمایش اجناس به مشتریان

-    مهارت نمایش محصول برای مشتریان مختلف

-    مهارت استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در فروشگاه

-    مهارت های رفتاری چیدمان فروش

-    مهارت بازی با چاشنی های فروش

-    مهارت کاربردهای گرافیک فروشگاهیمهارتهای مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای

-    مهارتهای ایجاد انگیزه در کارکنان و روش های آن

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه و چیدمان فروش

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش

-    مهارت مدیریت مشتریان فروشگاه

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان فروشگاه

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت های رفتاری در چیدمان فروش

-    مهارت چانه زنی حرفه ای در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه

-    مهارت های ارایه پروموشن

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری

-    مهارت بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه

-    مهارت ایجاد تعادل، تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه

-    معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها

-    مهارت وفادارسازی مشتریان

-    مهارت ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان

-    مهارت برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان

-    مهارت گروه بندی فروشگاه

-    مهارت پیکر بندی فروشگاه و غرفه

-    مهارت مرچندایزینگ و سمپلینگ

-    کایزن پوکا یوکه شش سیگما فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش در محل مورد نظر

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

http://merchandising.persianblog.ir/

http://merchandise.persianblog.ir/

http://merchandising.blogfa.com/

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران سمینارهای بین المللی

سخنران برتر در چندین همایش بین المللی

مولف و مترجم 11  عنوان کتاب تخصصی کاربردی و منبع تدریس در دانشگاه ها

مولف و مترجم کتابهای پرفروش مدیریت فروشگاه چیدمان فروش  تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . .

 

 


برچسب‌ها: مدیریت و چیدمان فروش, مرچندایزینگ, بازارپردازی, چیدمان فروشگاه, طراحی نصب و استق
+ نوشته شده در سه شنبه هفتم خرداد 1392ساعت 16:4 توسط گروه آموزش مشاوره تحقیق و اجرا | نظر بدهید

نویسنده: مدرسه بازاریابی ایران مرکز تحقیقات بازاریابی ایران - دوشنبه ۶ خرداد ،۱۳٩٢

کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش علی خویه

روشهای برقراری ارتباط با مشتریان :

1)      ارتباطات غیر شخصی با هزینه ( تبلیغات  ، فضای فروشگاه زنجیره ای ، وب سایت ، محرکهای فروش)

2)      ارتباطات انسانی با هزینه ( پرسنل فروش ، ایمیل )

3)      ارتباطات انسانی بی هزینه ( محاوره های دهان به دهان )

4)      ارتباطات غیر شخصی کم هزینه ( ارتباط عمومی)

1-   ارتباطات غیر شخصی با هزینه :

ارتباطات غیر شخصی با هزینه شامل(تبلیغات ، فضای فروشگاه زنجیره ای ، وب سایت ، محرکهای فروش و.....) می باشد

ü     تبلیغات : یکی از روشهای ارتباطات با هزینه است که تاثیر مناسبی در جذب مشتریان نسبت به فروشگاه زنجیره ای دارد که معمولا از طریق( رادیو ، تلویزیون ، روزنامه ، بیلبورد و.......) صورت می گیرد .

             فروشگاه زنجیره ای های زنجیره ای معمولا بین 3تا 5 درصد از درآمد خود را صرف هزینه های تبلیغاتی می کنند

ü     محرکهای فروش: یک ارزش افزوده برای مشتری محسوب می شود که او را برای بازدید و خرید از فروشگاه زنجیره ای ترغیب می نماید. مانند ( بن کالا، کوپن ، جوایز ، برگزاری مسابقه ) که برخی از تامین  کنندگان کالا به منظور جلوگیری از استوک و ماندگاری بیش از حد کالاهایشان در فروشگاهها ، اقدام به توزیع بن خرید کالاهای خود می نمایند .

استفاده از محرکها و انگیزه های فروش به طور معمول در کوتاه مدت موثر است ، استفاده از چنین روشی در دراز مدت ، تاثیر قابل ملاحظه ای در جذب مشتریان نخواهد داشت ؛ زیرا فروشگاه زنجیره ای عامل جذب کننده نیست و مشتریان صرفا به خاطر کالای مورد نظر و استفاده از ارزش افزوده مازاد جذب فروشگاه زنجیره ای میشوند  اما متاسفانه مدیران فروشگاهها به دلیل اثر گذار سریع چنین روشی ، از اجرا و تدوین برنامه های جایگزین و مزیت های بلند مدت غافل می شوند که پس از مدتی چنین فروشگاههای دچار مشکل می گردد

ü     نمایش و نحوه عرضه کالا در فروشگاه زنجیره ای : این روش نیز از روشهای بسیار موثر در ارتباط با مشتریان و جذب آنها در فروشگاههاست ، تحقیقات گسترده نیز نشان میدهد که یکی از مهمترین عوامل جذب مشتریان در فروشگاه زنجیره ای ، جذابیت فروشگاه زنجیره ای و شیوه نمایش کالاهاست

ü     فضای داخلی فروشگاه زنجیره ای : نیز از دیگر روشهای غیر شخصی با هزینه است که شامل ( روشنایی ، درجه حرارت ، صدا و موزیک ، ویترین ، قفسه ها و لاین ها و ......)

2-   ارتباطات انسانی باهزینه :

ü     پرسنل فروش در فروشگاه زنجیره ای : از اصلی ترین عناصر ارتباطات انسانی هزینه دار با مشتریان است  پرسنل فروش و فروشنده ها در فروشگاهها ، اصولا به عنوان دستیار وهمکار مشتریان محسوب می شوند و در این فرآیند ارتباطی ، بسیار موثر واقع شده و اطلاعات مورد نیاز مشتریان را رودر رو و چهره به چهره به آنان منتقل می کنند

ü     E-mali : یکی دیگر از روشهای انسانی با هزینه است که فروشگاههای زنجیره ای الکترونیکی با استفاده از آن ( لیست کالاهای جدید – فهرست قیمتها – حتی فاکتور – و سفارشات مشتریان ) را دریافت و ارسال مینمایند .

3-   ارتباطات غیر شخصی کم هزینه :

         اصلی ترین روشها برای ایجاد ارتباطات غیر شخصی کم هزینه با مشتریان ، استفاده از تبلیغات عمومی در                  ( سطح شهر، کتابهای زرد ، کاتالوگها ، استادیوم های ورزشی ، اتوبوسها ی شرکت واحد و ..............) است که در ایران ، استفاده از چنین روشهایی متداول می باشد . اما نسبت به سایر کشورها جزء روشهای کم هزینه تلقی         نمی شود

4-   ارتباطات انسانی بی هزینه :

در نهایت یکی از روشهای مناسب و موثر در ایجاد ارتباط با مشتریان و جذب آنان در فروشگاهها صحبت ها ، گفتگوها و نقل قول هایی است که در باره فروشگاهها صورت می گیرد . معمولا ارتباطات محاوره ای با ( دوستان ، اقوام ، آشنایان و ......) می تواند جاذب یا دافع فروشگاه زنجیره ای باشد .

[ ۱۳٩۱/۶/٢۸ ] [ ۱:۵۱ ‎ب.ظ ] [ مشاور بازاریابی www.khooyeh.com ]




دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ و مذاکره

موضوعات
درباره ما

آموزش مشاوره تحقیق و اجرای کلیه امور فروش و فروشگاهی
 
ایمیل : khoooyehali@gmail.com
آمار بازدید

بازاریابی مدرن
اصول و فنون مذاکره
مشاور بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
مشاوره مدیریت
 وفادارسازی مشتریان
منابع انسانی
مشاوره ایزو
مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری
افزایش فروش
تجارت بین الملل
مهندسی فروش
مشاور فروشگاه
مشاور برند
مشاور مدیرعامل
آکادمی تریز
بازاریابی مویرگی
دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
مشاور بازاریابی و فروش
سایر موارد
     
    سمینارها و همایش های بازاریابی و فروش موفق شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. www. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... www.saleschool.blogfa.com




    برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....


    آموزش در محل کار شما

    چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:
    1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
    2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
    3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
    4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان








    یادگیری= تغییر

    khooyeh@gmail.com

    09122991608

    دوره های تخصصی آموزش مذاکره
    آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
    آکادمی اصول و فنون مذاکره .



    برخی از شرکت هایی که از خدمات گروه GMAS استفاده کرده اند
    برخی از شرکت هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند

    کتاب های استاد علی خویه

    کتاب های بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ
    کتاب های استاد علی خویه

    لینک ها
    مشاوران مدیریت

    تیم مشاوران مهندسی مدیریت



    کانال بازاریابی

    کانال بازاریابی

    Marketing TV

  • مشاور فروش

  • برند و برندسازی brand

  • گروه gmas

  • آخرین مطالب
    » مشاور و مجری افزایش فروش فروشگاه های بزرگ، هایپرمارکت ها و مراکز خرید برای افزای ( ۱۳٩۳/٩/٧ )
    » نماینده فروش ممتاز ( ۱۳٩٢/۱٠/٢۳ )
    » مدیریت فروشگاه اینترنتی ( ۱۳٩٢/٥/۱٦ )
    » پروژه چیدمان فروش و مهندسی فروشگاه ( ۱۳٩٢/٥/٧ )
    » دکوراسیون فروشگاه ( ۱۳٩٢/٥/٧ )
    » فنگ شویی در چیدمان فروش، دکوراسیون و طراحی فروشگاه ( ۱۳٩٢/٥/٧ )
    » معماری فروشگاه ( ۱۳٩٢/٥/٧ )
    » راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ( ۱۳٩٢/٥/٧ )
    » اصول طراحی، دکوراسیون و چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش merchandising(۱) ( ۱۳٩٢/٥/٧ )
    » اصول طراحی، دکوراسیون و چیدمان فروشگاه و مهندسی فروش merchandising(۱) ( ۱۳٩٢/٥/٧ )


    آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
    گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
    www.khooyeh.ir
    تماس با ما:
    khoooyehali@gmail.com
    khooyehali@yahoo.com
    khooyeh@gmail.com
    09372991608
    09122991608

    سوابق گروه:
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و ....
    شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www. و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.